čtvrtek 7. července 2016

Vyjížďka, tlačení 4,5 km a výměna baterie

Třetí den dovolené, žena v práci a volné odpoledne. Cvičit se mi vyloženě nechtělo takže jediná správná volba se rýsovala- projížďka Řekl jsem si že udělám max 70 km okruh kolem komína a pak pojedu vyzvednout poupátko do rachoty. Vyrazil jsem směrem na Kuřim, Tišnov a pak jsem to střihl na vesnice Maršov, Lažany až do Veverské Bítýšky odkud pak kolem přehrady na benzinku u ZOO na menší pauzu. 
Na benzince zjišťuji, že mašina nestartuje (elektrika oka, ale nechce se mi točit startér jenom to cvaká). Padá rozhodnutí jestli odtah a nebo tlačit přes letiště v Medlánkách. Nakonec jsem se rozhodl pro tlačit v rámci tréninku, což jsem zjistil ,že byla fatální chyba, takhle uřícenej jsem už dlouho nebyl 

Volal jsem do pár servisů (v jednom až za tři týdny, druhý na dovolené, třetí nemá dodávku na odvoz a čtvrtý pro jistotu neexistuje-číslo). Zkusíme tedy opravu sama sobě si. 

Píšu si s kámošem a hledáme na internetu. Zjišťujeme, že jedním z důvodů může být stará baterka. Objednávám novou baterii (Motobaterie YUASA (originál) YTX7L-BS, 12V, 6Ah) za 1079 Kč. Provádím výměnu a tradá mašina startuje. (Radost k nezaplacení-zasvěcení pochopí )
No uvidíme za měsíc jestli to bylo baterkou a nebo špatným dobíjením...





Žádné komentáře:

Okomentovat